Äta sniglar?

Jaha, så var det lördag förmiddag och jag var ute och sprang en timme tidigare idag. Det känns mycket bra. Middagen igår var mycket trevlig och otroligt god, tack så mycket värdparet! 

Igår var jag helt inställd på att jag ville äta sniglar när vi är i Paris... i alla fall smaka! Men så när jag kom ner till vattnet under min springrunda såg jag en stor snigel som sakta drog sig fram över stigen och efter sig lämnade han/hon ett spår av glansigt slem. Då kändes det inte alls lika lockande att sitta på en mysig restaurang med snigeln på tallriken. Dock har jag hört att det näst intill bara smakar vitlök och konsistensen är som kyckling vilket jag älskar! Men det säger man i och för sig om hund också och jag skulle aldrig, aldrig, aldrig äta en hund! Sniglar känns mer okej faktiskt och vem vet, myror i choklad kanske också vore något att prova när man är utomlands någon gång?

Peace out,
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0