Back to school

Så, då var det härliga lovet slut.. Det tillbringades som sagt på mitt landställe där det blev skoshopping för oss båda, släkt besök och solning samt promenader och god mat. En mys helg helt enkelt!
Men nu har ju allvaret börjat igen, igår skickade jag in min universitets ansökan och topp tre är göteborg så vi får se hur det blir, men jag håller mina tummar! Dagen i skolan var inte heller allt för jobbig, en fysik med genomgång och en bioteknik med rollspel, ja inte det vanligaste kanske men ska nog påpeka att det kommer mer vara som en debatt.
Och i kväll är det faktiskt utgång som gäller, skiva med tema något på S¨så det blir ju inte allt för ansträngande för mig ;)
Nä, det var nog allt, over and out!
/S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0