Berg-och-dalbana

Mycket ar hänt och många känsolr har virvlat runt senaste tiden, reunion kan vi ju börja med. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade spelat i 10 minuter då J gjorde illa sitt knä igen och det var bara att åka till ks, sen tog det inte så lång tid där men väl tillbaka så var det inte så kul längre.

Då var söndagen bättre med en heldag ute på landet! Insåg att jag är mer en handy-man än en hemma fru, mycket roligare att kratta och tvätta bilen än att städa och sätta upp gardiner! och sen avr det ju härligt väder också, dock lite kalla vindar så det blev inte bikini, men hade den under ^^ Söndagskvällen blev dock inte lika trevlig med massa känslor och bråk.. men det är glömt nu så inget mer om det.

Idag har jag blivit fattig också, allt med skivan skulle betalas och eftersom alla biljetter inte är sålda fick jag lägga ut, inte så roligt.. men fick iaf mina pengar från idrottslyftet! Idrottslyftet äär attt jag lär barn hur man splar fotboll eller innebandy i en timme och får 200:- för det, mycket bra.

Nä, nu måste jag plugga, ficj idag reda på att jag har mycket mer att göra än vad jag trodde!
So long!
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0