Helg!

Nu här jag äntligen helg, efter att ha skrivit mitt religionsprov i två timmar och 45 minuter, på 32 sidor känns det faktiskt ganska bra med helg. Påbörjade den dessutom med glass ute i gamla stan, mycket bra! Dock ser kvällens fortsättning lite osäker ut, kan sluta med att jag sitter ensam hemma framför tv.n med en matlåda men hoppas verkligen inte det!

Imorn däremot, då är det innebandy reunion som gäller! Gamla zundas junisar mot dom nya, ska bli riktigt roligt, dock ser truppen för våran sida lite tunn ut men vi fixar det! En uppdatering om de eventet kommer var så säkra ;)
Sedan bär det av ut mot landet, det ska bli årets första grillning det vill man ju inte missa. Sen även lite slavarbete men det får man väl stå ut med.

Borde skriva ett filosofi PM nu men orkar inte riktigt, ska ta tag i det snart.. Just nu fipplar jag med min nya mp3! Ruskigt lik en ipod men är inte en. Hoppas bara att den håller längre än den andra som nog inte höll längre än ett år!

Well well, thats all for me, Njut av solen i helgen för det ska jag!
/S
ps;
Tuva, du måste skicka några bilder till mig sen, dom var ju hur härliga som helst, snyggt jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0