Information om valet på studera.nu

Hej sötisar!

Nu (efter en ansträngande städning och en trevlig stund på gymet med Lollo) har jag tid att berätta lite om programmen jag sökt in för hösten.

1. GU-19777 - Hälsopromotionsprogrammet, Kostvetenskap 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Göteborgs universitet, Göteborg
2. GU-19706 - Dietistprogrammet 240hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Göteborgs universitet, Göteborg

Alltså, i första hand
(och egentligen det enda) jag vill komma in på hälsopromotionsprogrammet i Göteborg. Programmet tar upp vikten vid god hälsa som kokas ihop av olika delar av livet. Mycket spännande och säkert enormt givande! Håller tummarna stenhårt för att jag ska sno åt mig en plats. 

Mitt andra val är också i Göteborg på deras dietistprogram. Ett program som inriktar sig mer på den sjuka människan och handlar mer om klinisk näringslära än om mentalhälsa bland annat. 

Som ni ser har jag inte gjort några andra val eftersom jag inte vill göra något annat. Så kommer jag inte in får jag väl bo kvar hemma och fortsätta jobba på FRIDAY'S... men jag kommer inte, jag MÅSTE komma in! 

Håll tummarna med mig, beskedet får jag i juli!

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0