Natti!

Jaha, så var det dags att sova snart då. Har hunnit med ett härligt fotbad (ååå va jag älskar att titta på mina fötter nu..tihi), en skön yogalektion och packning. Ja, så nu har jag packat klart resväskan och imorgon ska jag lägga ner de sista i beatyboxen och fixa till mitt handbagage. Måste ju fixa allt imorgon eftersom jag inte åker hem mellan skivan och PARIS!

Till S:
Ja, laxwook lät ju extremt gott. Ser fram emot det när vi bor i GBG. dock kanske det blir laxwook utan lax men hallå? Är man studenter så är man. Man måste ju leva så ett tag också, fatta va rika vi kommer känna oss sen när vi jobbar. Härligt med träningen hjärtat.

Måste gå, pappa ska ha datan.

Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0