Raketsnabbt!

Okej, snabbt inlägg nu då. Ska iväg och träna Body Pump med Lollo och skulle egentligen bara kolla min mail (tre bloggar jag följer, facebook, blocket, lägenheter i göteborg...) lite fort. Men som alla vet blir det inte riktigt så. Men ni ska ju njuta av att jag tar mig tid att uppdatera lite så att ni inte blir ledsna i ögat när går in på bloggen och finner den Ouppdaterad! I alla fall, här kommer veckan schema;

Måndag; Skola 8.00-14.30, Hämta Ludde, Body Pump 18.00, Läsa s. 1-10 i serveringsboken, läsa barteknikshäftet, skriva klart högtidstalet och städa rummet.

Tisdag: Skola 11.00-17.00, läsa s. 11-20 i serveringsboken, läsa barteknikshäftet, börja skriva p åsvenska uppsatsen, öva på högtidstalet, yoga 20.00, the mentalist 21.00.

Onsdag: Ledig från skolan, jogga, läsa 21-30 i serveringsboken, läsa barteknikshäftet, öva på det förbaskade talet, skriva i stort sett hela uppsatsen i svenskan, core-träning, träffa Saga, Lollos skiva!

Torsdag: Ledig från skolan, PLUGGDAG!! (Läsa barteknikshäftet och s. 31-40 i serveringsboken, finaslipa på uppsatsen, öva på talet, göra samhälssfrågorna och göra klart estetbarbetet), Body Pump eller vattengympa, kanske båda?

Fredag: STÄDDAG! Läsa barteknikshäftet och serveringsboken s. 41-50. ÖVA PÅ TALET! Jogga, Möte 11.00.

Lördag: IDOL audition med Lotte hela dagen.

Söndag: träna på förmiddagen och jobba på eftermiddagen/kvällen

Puh, nu måste jag rusa!

So long,
Tuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0