Snart..

Så var jag hemma från en inte allt för ansträngande dag i skolan, en lektion och där utövades vollyeboll. Kanske lite jobbigare än gårdagens lektion med 1 timmes fysik, men svårt att avgöra. Nåja så lätt är det inte alltid i skolan snart ska jag börja plugga till mitt gigantiska religonsprov osm jag har på fredag. Judendomen, kristendomen och islam.. inte mina områden om man säger så.
Har lite dåligt samvete för att Tuva skriver mycket oftare än jag, men å andra sidan har jag den här helgen faktiskt varit hos min mamma och vår dator är på rehab för en mkt allvarig virus infektion. (och det var inte mitt fel!)
Tänker mycket på i höst nu, vill verkligen att vi ska komma in i Göteborg! Har ju inte nämnt vad jag ska gå där, så det kommer nu:
1. Samhällsvetenskapligt miljövetarprogram- har insett efter 3år natur att jag kanske mer gillar det samhällsvetenskapliga men miljö har jag alltid tyckt om så detta skulle passa perfekt!
2. Miljövetenskap med inriktining naturvetenskap- Men  i andra hand så för jag stå ut med lite mer natur ändå, och man får bestämma inriktning själv.
3. Sports Coaching- Idrott har jag ju alltid gillat det är mer vad man blir efter man har läst detta i 3år som gör att den hamnade på 3.e plats
Sen sökte jag ett antal till men det är dom här jag vill gå!

Nä, borde gå och plugga nu, ikväll ska jag faktiskt iväg och provträna så är lite nervös.. och i morn är det skiva som gäller för mig med, dock inte samma som T.
I'll be back!
/S
Ps; Tuva, dom du ser på gatan och tänkte äta heter inte sniglar, det är snäckor. Sniglar är dom Utan skal. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0