Tvättodrama

Svettig och glad sitter jag här nu, har precis kommit hem från ytterligare en provträning som gick bättre en den förra och det bästa av allt, dom vill att jag ska spela där! Så om jag nu inte kommer till gbg (vilket jag inte tror) så har jag i alla fall ett lag att spela i här hemma, och jag för träna med dom hela sommaren då jag helt säkert befinner mig här (om vi inte står o fixar i en lägenhet , eller hur T? ) En annan kul grej var också att jag fick beröm för mina finter, eller läs försök till finter, jag som aldrig har varit teknisk ^^ Men sen avr det vissa överaskningar också men det får vi se hur det blir med..

Som sagt träffade jag min underbara lantis-kusin för att bli hennes personliga klädbärare ;) mycket trevligt att strosa och ja, det är blondie du ska vara! :) Hade lite tjejsnack i dom lyxiga omklädningsrummen högst upp i åhléns (värt ett besök!) innan vi båda skulle vidare.

Sen träffade jag min pojkvänn och vi lyckades med ett väldigt underhållande besök i tvättstugan, mycket skratt, mycket tvätt (mattor är inte roliga) och sura grannar, men tror att vi fick till det till slut i alla fall. Efter det var det dags att laga mat, laxwook, och det kusin kommer jag laga när det är min tur och vi har råd ;)

Nä, nu ska jag duscha, se på sporten och packa med det är i från pappa som jag vill ha med mig till paris!
Hörs imorn!
/SSån här tvättmaskin borde vi ha T :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej Saga! Vilket lag ska du spela i?? Jag känner att jag är waaay behind i ditt liv, och jag har också en del att berätt, bla annat inkluderar det en snygg lååång kille, haha.. Så det ÄR fika dags snart, och sen ses vi väll på lördag? Tuva, du kanske också vill komma? =D

2009-05-06 @ 11:34:38
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0