Update from school

Hej sweeties!

Är i skolan nu, har hål timme i två timmar. Oerhört kul... Och lektionen vi hade innan var fullt meningslös, vi (eller ah, inte jag) prövade olika energidrycker och så läste vår lärare en text för oss om just energidrycker. Inte alls givande men ja, jag får ju närvaro i alla fall...Hoohoo...

Har sökt ytterligare några lägenheter nu och efter att jag har skrivit klart här ska jag in på lite fler sidor och se om de inte har lagts upp lite nya annonser om boenden. För varje dag närmar vi oss Göteborg, jag vill verkligen dit. Saga, det vill du också va? Vi kommer ha så kul och jag är så glad över att du godtagit mitt kök med gröna pryttlar :) Jaja, mer om det lite närmare.

Någon som är snart är Lollos skiva, imorgon kväll ska jag ta mig till Blue moon bar och festa på temat "Ursäkta, jag kommer precis ifrån..." och jag vet precis vad jag ska ha på mig, lägger upp bild på torsdag så får ni se då!

Nej, nu ska jag kolla lite lägenheter.

Kaatjing!
Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0