Onsdag, skiva och "designed by me sallad"

Just nu: Dricker kaffe med kanel, stirrar på datorn och i huvudet ligger jag i valet och kvalet vad gällande skor till ikväll. Ska jag ta mig ner till centrum och se om det inte har några fina eller ska jag köra på mina svarta jag redan har??

Dagens outfit: Baggyjeans och tröja. Snyggt, skönt och härligt grabbigt.

Min dag: Började bra, brände mig dock på gröten men ägget blev perfekt kokt. Sådant kan göra min morgon! Åkte hela vägen in till skolan, väl där inne; 20 minuter naturkunskap B. Info om uppsats. Chilling i elevhallen, målade naglarna i en söt rosa nyans. två lager färg, två lager överlack. Begav mig med J till tuben. Åkte till Möby, åt en fantastiskt god lunch med min älskade syster. Sallad designed by me. Betalade med rikskuponger, kändes bra. Njöt av en chokladbit och förberedde mig inför ett tal = hade fruktansvärd ångest. Fick ett mess, svenskalektionen hade ställts in. Talet får vänta tills efter Paris. Letade strumpbyxor, var ute efter en speciell nyans. Fann den på Åhlens. Använde klubbkortet. Fick sällskap till bussen, åkte hem. Gick ut med tuffs, kokade kaffe och återberättar min dag i bloggen.

Dagens humör: Lagom taggad inför ikväll med lite oro över skorna, annars bra.

Kvällens planer: Ta tåget med mor, far och morfar till nybrokajen. Möta upp klasskamraterna och deras medbjudna, bland annat J's föräldrar, mysigt! Ta fördrink på båten, sakta men säkert hamna i på en härlig nivå, äta god mat, umgås. Ta emot mina eftersläppsbjudna och sedan roa mig hela natten lång.

Dagens hälsning: Lollo, Anna och Saga; Tack för att ni kommer ikväll, det betyder faktiskt mycket för mig. Ses snart girls!

Got to go now,

Tuva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0