Blond, gulligt glad och lite fotbad

Nu är det nära, jäkligt nära! Om två dagar far vi till Paris för att söka efter lyckan (eller åtminstonte shopping och vårväder). Det ska bli så kul och jag känner mig lite upprymd över att det är så snart. Och inte nog med det, imorgon är det studentskiva som gäller. Har en super söt klänning och igår var jag hos frisören så håret är nyfräscht också... och blont igen. "Nu känner jag igen dig igen!" - det ska vara såhär, eller hur Saga?

Okej, så vad har jag framför mig denna eftermiddag/kväll? Jo, jag måste packa klart eftersom mamma ska ta med min väska till flygplatsen på torsdag (jag sover hos S och imorgon kommer jag inte alls ha tid med packning eftersom jag ska göra mig snygg snygg snygg), öva mer på talet jag ska hålla imorgon på svenskatimmen, sätta mig i fotbad och fixa mina fossingar och så har jag ett yogapass att se fram emot. Ja, en ganska bra kväll ser det ut att bli...bara talet som känns lite ovisst.

Tumme upp: Brygga kaffe med kanel, yammi!
Tumme ner: svenska talet imorgon... skräp.

Träffade S en idag, dock en snabbis men oj så glad jag blev. Allt känns en aning lättare när man fått lite tillskott av äkta vänskap/själsfrände/systraskap..yeah, call it what you want!

Dagens "ge mig": Ny bikiniöverdel, gärna en svart med prickar!
Dagens humör: Trött men gulligt glad
Dagens tanke: Vad vill jag? 

Nej, nu måste jag sätta igång med mina punkter så ska jag försöka att skriva mer ikväll, efter yogan kanske? Ta hand om er så länge.

En varm tanke
Tuva


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0