Vår?

Vad hände med våren, det som var så varmt och härligt är nu bara grått och kallt, funderar seriöst på att ta vinterjackan i kväll för att slippa frysa när vi (jag och tuva) åker hem.. Har precis suttit och tagit reda på nattbussarna och inga går till liljeholmen! tycker att det är lite konstigt faktiskt, men det är ju bara 100m typ mellan marievik och liljeholmen så det får bli så. Mycket bättre att vara ute på helgen när tunnelbanan går hela natten, men men, jag ska inte klaga, bor ju mer centralt än vissa andra ^^

Som föregående skrivare så borde jag också plugga, men det känns inte så lockande.. Borjade prata med en av T:s (inte tuva) klasskompisar på vägen hem från provträningen (som förövrigt gick bra) och hon hade pluggat i göteborg. När jag frågade avr hon tycket om gbg så sa hon regnit och blåsigt, och inte lika gemytligt som hon trodde. Men, alla är ju olika så jag tror fortfarande att det kommer bli jättebra!
och för att förtydliga det här med mat/biologi-diskussionen vi har, man äter snäckans kropp helt enkelt, inte snigeln i snäckan eller vad du nu sa, för namnen påvisar att det är två olika arter men dom är ju släkt. så tuva, du ska smaska i dig snäckans kropp i paris, själv ska jag äta musslor!
Nä, du, nu måste jag plugga så jag får något gjort innan träningen och utgången ikväll (där det fortfarande saknas tema, dock har jag fixat tuvas! bilder kommer att tas då jag har fixat min kamera)
/Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0