Bloggfrukost

Ja, idag blev det frukost framför datorn. Det känns ganska effektivt att göra så dock vet jag ju även att man måste koppla bort datorn och tv'n när man äter för att leva hälsosamt. Men en person som jobbar näst intill varje dag, pluggar inför körkortsprov, kör körlektioner några gånger i veckan, försöker träna så ofta hon kan samt keeping her sociallife up kan ju få äta vid datorn för att hinna allt. Tack för medhållet.

I alla fall, nog snackat om en massa bullshit. Andrahandskontraktet kom igår, nu är det ta mig tusan på riktigt. S, vi måste ses och titta på det, skriva under och sånt tjafs! Göteborg, home sweet home!?

Juste, Riskettan igår...tråkigt var det men nu har jag i alla fall gått den kursen så nu är jag ett litet steg närmare mitt körkort...jävla körkort.

Nej, jag ska göra ett kort test här på datorn och sedan ska jag göra mig iordning och därefter tvinga pappa att köra lite med mig. Jag måste hitta en dubbelfilig rondell inte allt för långt från Vallentuna.... här ska övas!


Älskade älskade Tuffs!

Peace out!
T

Kommentarer
Postat av: Mikael

Det finns extremt mycket rondeller att öva på, på vägen mellan Vallentuna - Täby kyrkby - Täby, körde själv där nåra gånger =)

2009-08-07 @ 15:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0