Blöteborg?

Okej, nu är jag hemma igen efter en springtur i ett regnigt Göteborg. Känner mig riktigt stolt att jag hittade hem utan karta (plus att det var mörkt och blött). Dock sprang jag lite fel först men det gjorde inte så mycket, träning som träning liksom. Sedan har jag lagat en gryta som man kan ha med sig till lunch när man går i skolan. Bara att värma i micron, tror den blev god. S får avgöra det imorgon när hon tar med sig den.

Ska försöka läsa inför kursen som börjar på onsdag också men har ju dagen imorgon på mig att göra det. Imorgon börjar nollningen också, hoppas det blir kul!

Nej, nu ska jag se om inte O vill prata lite med mig i telefon. Saknar honom. Miss you baby.

Tänker på er familjen, ta hand om er.

Love
T

Kommentarer
Postat av: Lotte

Saknar dig syster och jag förväntar mig en rundvandring när vi kommer ner! :) ♥

2009-09-01 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0