Dålig uppdatering!

Ja, dålig uppdatering av mig och S den senaste tiden måste jag erkänna att det är. Har varit så mycket med lägenheten och allt sådant att man inte har haft tid. Och när tiden väl finns bloggar ena halvan av adminerna liksom och då känns det ju lite meningslöst att den andra också plockar fram datorn och skriver några rader om samma sak, eller?

Just nu sitter jag på tåget på väg till GBG igen efter en helg i Stockholm. Avskedsfest, träff med familjen, mys med O och övningskört och längtat hem är vad som stod på schemat för denna helg. Och med hem menar jag lägenheten i GBG, att komma till Vallentuna och inte ha några saker/kläder där gör att man inte alls känner sig som hemma liksom. Men men, ska bli skönt att komma hem nu i alla fall. Det är lite jobbigt bara att det tar sådan tid. Tre timmar och tio minuter är lång tid om man är hungrig. Hoppas, hoppas, hoppas att Saga har lagat mat tills när jag kommer hem.

Ikväll ska jag laga risgrynsgröt tror jag som jag kan ta med mig till skolan imorgon till lunch. Det finns ju microsar där till skillnad från hos oss. Suck, S vi måste kirra det. Och en kabel till dvd'n. Hoppas den som mor din gav till oss fungerar. Och sen måste vi kolla brandlarmet. Och förådet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0