Dålig uppdatering

Från våran sida, men T har ju förklarat läget så det behövs ju inte göras igen.
Igår träffade jag U & J inne i stan där vi strosade runt och sedan fikade. Pratade mycket framtid och man kan ju säga att vi har lite olika planer. Sedan tog jag pendeln till älvsjö för en myskväll med middag och bad innan jag sommande som en död sill.
Idag har dagen spenderats med lite olika människor, först lunch med A & H, R kunde inte vilket var väldigt synd men vi tre hade det trevligt ändå. Mötte sedan upp L och vi försökte få tag i Y vilket var helt omöjligt, tillslut ringde hon och sa att hon var sjuk vilket var en godtagbar ursäkt. Men jag och L hade en hel del att prata om så vi klarade oss ganska bra ändå. Såg till att jag ska få träna lite innebandy innan flytten och vi börjar med match, varför inte?
Ikväll blir det träning, kan inte hålla på och slappa längre, men mamma pratade om att gå ut och äta så vi får se om det blir före eller efter..

En planering för kommande  dagarna dyker upp senare, och Btw T så har jag fått brev fårn gbg, har du det?
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0