Dear you...

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, kan bero på min näst intill obefintliga tid hemma samt minskad lust för bloggning. Dock har den kommit tillbaka något och jag skriver så att tangentbordet glöder. Hoho...

Tänkte börja med att berätta om helgen som började på sämsta sätt. Jag vaknade halv 10 i fredags och insåg att min körlektion som började 8 var ganska missad. Försökte ringa körskolan men deras reception har valt att enbart ha öppet mån-tor 13-18. Skumt. Tvingnade mig själv att plugga teori eftersom det blivit så fel och bokade även om en massa vad gällande uppkörning och teoriprov. Så nu har jag uppkörning den 24 augusti istället. Hua!

Sen bar det iväg till jobbet. Sov hos O och jobbade även lördag. Knaskväll på lördagen minst sagt, S har ju berättat om freesbee-killarna, som för överigt var musiker. Dock är jag tveksam till deras musik då en av killarna nynnade på please motherfucker största delen av vårt möte. Åkte sedan hem inte allt för sent och next day fyllde jag år. Ja, nu är jag 19. Tjoho... för er som inte vet det så är det ingen skillnad från 18 förutom att man inte är yngst på krogen längre. Firade den tillsammans med människor jag tycker om och jobb. Mina söta arbetskompisar sjöng för mig på jobbet och jag fick glass. Tack. Åt middag med familjen och därefter såg vi Lady Gaga. Snyggaste!



Sov hos O och sen åkte jag hem på måndagen för att nästan direkt åka in till stan med J och dansa på Vickans. Trevligt var det men kvällen slutade med en ensam promenad från hötorget till Odenplan med ett kortstopp på Donken och sedan en lång väntan på bussen. Somnade på bussen och även direkt när jag kom hem. 

Och så är vi i dagens läge, tisdag förmiddag. Jobb väntar och jag ska även hinna ringa körskolan och fixa lite. 

LOVE
T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0