Godagens!

Så där ja, nu har jag varit och övningskört. Sämst gick det och min körlärare borde få en sten i huvudet, så dum är han. Men men, jag orkar inte tänka mer på det så därför tänkte jag ge er uppdateringar från kära S som just nu befinner sig Göteborg.

När jag senast pratade med henne stod hon i en kö för registrering i kåren samt med en kölapp. Det hela verkade lite oorganiserat och virrigt men hon konstaterade att jag nog kunde hitta min en och annan goding i hennes kår. Det finns hopp för mig alltså. I alla fall så tror jag att det var helt okej trots att hon inledde vårt samtal med att hon hatar det. Det kan bero på hennes sko som valde att krångla och den vilsna känslan hon hade i magen. Men osm sagt, jag tror att hon har det ganska bra egentligen. Det fanns ju våfflor på hennes hotell...

Nej vänner, dags att traska upp till Tessie för teoriplugg. Fredag närmar sig!

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0