Gooo kväll!

Emmi, sötnos. Saknar er med men vi ses på Fredag. Hoppas ni klarar er utan SATC boxen!

Länge sen jag bloggade nu. Ledsen för det men det är så mycket att göra här, städa, packa upp och allt sånt skit. Men nu är vi på god väg. Vi har lite mer att röja i köket som fortfarande är en röra men annars är det ganska okej. I alla fall, lovade bilder från lägenheten så de kommer troligen senare ikväll. Dock mest på röran som varit.

Idag har vi varit och hämtat mina biljetter och handlat. Bara de allra nödvändigaste och de billigaste. Så klart. Vi lyckades bra tror S så jag tror också det.

På fredag börjar jag skolan så vi kanske ska ta en sväng förbi min skola imorgon, det skulle ju inte alls vara fel. Och så ska  vi hämta Sagas biljett också. Jaja, nu ska jag gå och diska och sedan vill S ut och gå.

Miss you boy.

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0