Har man inget bättre för sig

Så kan man lika gärna lägga upp en veckansplanering när man ändå håller på:

Tis: Körlektion mellan 8 och 9, sedan en sväng förbi pappa på jobbet innan jag ska möta upp H i gröndal där Morfar hämtar oss. Sedan blir det stopp i E-tuna för lite minigolf innan vi når landet. Bör även träna denna dag..
Ons: Mammas födelsedag ska firas, för se vad vi hittar på men jag hoppas på en liten utflykt, antagligen övningsköra. Samt vill jag ha bra väder så att man kan sola!
Tors: landet, inga speciella planer, vi gör väl det som faller oss in..
Fre: Hemfärd till stan. Ev utgång med L och några fler, vi får se hur det blir..
Lör: inget plnerat på dagen men på kvällen hämtar pappa upp mig och åker ut till landet
Sön: Landet hos pappa, men där ifrån kan man ju ta sig, så har plats för att vara spontan!

Så, det var nog det. Får se om jag hör av mig imorn, annars blir det nog först på fredag. Avslutar med några rader ur låten jag lyssnar på just nu: Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man
vill vara och någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill

Sov gott!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0