Ibland undrar jag hur jag tänker

Idag skulle jag ut och springa, men när jag väl är hemma regnar det, så då passar jag på att byta om. Men regnet förtsätter, sen så upphör det, bra tänker jag och springer ut.
Vilket visar sig vara lugnet före stormen.. Hinner springa i sisodär 4 minuter innan det vräker ner! Jaha, men det kanske avtar tänker jag, jag kan ju inte vara en mes o slutat springa för att det regnar. Så fortsätter på min vanliga runda och svänger inte av mot hemmet. Då börjar det givetvis att åska och blixtra och om det går regna ännu mer! För sent att vända, men kortar ner rundan men det hinner såklart hagla på mig och en bil kör så nära att jag får en extra dusch innan jag är hemma igen. Har bilder sen som ska visas, men nu ska jag ut igen, den här gången ska jag dock inviga min regnjacka!

Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0