JAG SKA INTE KÖRA BIL!!

Sämsta körlektionen i världen, i särklass. Och hallå?! Jag skojjar inte! Inget gick rätt, min lärare blev sur och jag storgrät i bilen. Var det någon som tvivlade på hur dåligt det gått? Nej precis. Uselt och jag har uppkörning om mindre än 20 dagar. Min hjärna är överkörd av en långtradare och min kropp känner sig som efter 5 turer med extreme på Grönan, dvs urbalans! Häver i mig lite kaffe med tron om att det ska rädda min dag och önskar innerligt att jag fick gräva ett stort hål i trädgården för att sedan hoppa ner och be någon ond själ fylla igen hålet och säga till alla att jag försvunnit spårlöst. Juste, det vore skönt om någon kunde slå mig i huvudet med en sten också..då kanske vakuumet som bildats där inne försvinner. Järnspikar va less jag är nu, fy tusan för allt.

To someone special; I like you.

Okej, död åt mänskligheten och allt som har med bilar, vägar och trafikregler att göra. Om en timme är det dags att åka iväg igen på riskettan, dock kan jag ju ta det lugnt där och bara lyssna. Sedan blir det middag hos Lollo. Åh, jag längtar verkligen. Ska bli så himla mysigt. Det är enda anledning till att jag inte ligger ute i trädgården med en massa jord över mig just nu.

Sedan blir det sova ikväll alltså. jag behöver det. Börjar inte förän 18 imorgon så då hinner jag sova ut samt plugga teori. Ska jobba hela helgen. dock korta pass, mycket bra. Jaja, dags för mig att ta en liten powernap och sedan göra något åt denna mess som ska kallas för mitt utseende idag (var la jag masken som jag använder de dagar så allt känns förjävligt?!)

Söthögar, sprid lite glädje nu. Jag behöver det för farao.

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0