kan inte prata just nu..

.. Så då passar det ganska bra att blogga! Varför jag som är den friska kusinen inte kan prata är för att jag testar att göra mina tänder vitare. Yes du läste rätt, mina föräldrar köpte det i USa förra året men nu har jag samlat mod och testar det. Så ska bli intressant att se om det fungera.
Annars har jag inte haft mycket för mig idag, var en sväng på stan med H och köpte nagelack o hittade mina supersöta skor på vaga bon på rea, men jag har ändå inte råd.. Och jag hittade mina framtida höststövlar, men då behövs det också pengar som jag inte har, suck.
Och ikväll väntar träning med intervaller, jag är verkligen taggad inte.

Nä, hör av mig senare, när jag har tandkrämreklams vita tänder!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0