Laddad, nervös och jag vet inte vad

Har precis sett finalen för herrar 100m i friidrotts VM och Bolt slog så klart världsrekordet! En riktigt grym idrottare det där, så kul att se. Så nu är jag laddad för att köra match imorn, ska bli jättekul men jag har ingen aning om hur det kommer att gå med tanke på att jag inte har hållt i klubban på hela sommaren..

Brölloppet igår var lyckat, väldigt trevligt och jag önskar all lycka till M & E. Men gårdagens konstigaste var resan dit.. Jag och H skulle åka pendel och sen byta till buss i handeln, problemet var bara att vi lyckades gå av i skogås och insåg inte det förän tåget hade åkt därifrån.. Jaha, PANIK!
Vi hittade en buss mot handen som vi hoppade på men det åkte ju hur många omvägar som helst, I handen hoppade vi av och jag insåg att vi inte skulle hinna komunalt, så ringer efter en taxi samtidigt som jag har fått en fläck på klänninen vilket inte gör saken bättre, men då, jag ser en buss där det står trollbäckens c på!
Löper till bussen i mina klackar och den visar sig åka ganska fort, så när den är framme får vi en taxi och hinner faktiskt i tid. Men det var ju inte helt lätt ska jag tala om!

Ska hitta några sladdar nu så jag kan lägga upp bilder, på återseende!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0