Måndag igen

Ska strax åka iväg för körlektion, får se hur det går, ska ha en annan lärare idag. Men förhoppningsvis går det bra, måste hitta en körskola i göteborg också. Sen ska jag hinna förbi banken innan jag ock T ska ses och äntligen få till det där kontraktet!
Kom på att jag måste förbi H också eftersom jag har varit så smart och lämmnat grejer där. Sen hem och packa träningsväskan och laga mat till mig och lillebror innan jag ska iväg på match! Känns som ett ganska späckat schema idag men det är bara roligt.
Dags att lista ut vad jag ska ha på mig, varför känns det som man inte har något att ha på sig fast garderoben är full av kläder?
S


Kommentarer
Postat av: Zarb

Hoppas du får en trevlig körlektion ;D

2009-08-17 @ 09:59:23
URL: http://zarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0