Mot jobbet!

Fy farao vad bra jag är!

Från halv 11 till 2 har jag suttit och pluggat körkortsteori här på datorn. Har även hunnit dricka en hallonsmoothie och målat naglarna röda. Det känns kalas minst sagt. Strax ska jag åka in till jobbet men innan de måste jag lägga på lite smink och ta ut Tuffs på en liten promenad. Ikväll gäller samma tider som igår, 16.45-24. Men imorgon är jag ledig (från jobbet i alla fall). Klockan tio ska jag ha körlektion och klockan 16 är det riskettan. Mellan tiderna ska jag köpa en kalender och äta lunch antar jag. På kvällen så väntar middag hos Lollo. Ska bli hur mysigt som helst, ser fram emot det. Nej, dags att fixa i ordning innan jobbet...



Jag och J badar på höstlovet 08, miss you babe.

Ta hand om er,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0