Mycket att göra lite tid..

T har ju redan berättat om helgen så den behöver jag ju inte dra igen, men tänkte att jag kunde bidra med några bilder senare.
Just nu har jag lite tidsångest, har nollning imorn ute i skärgården, tar en timme att åka dit, och det slutar sju men mitt innebandylag har möte kl åtta så är lite tajt med tid och mat. Men får väl fråga tränarna om det är okej att jag kommer lite sent..  Kanske skulle ge er en veckansplanering:

Mån: Skärgårdsdag med skolan och sedan träning på kvällen
Tis: Skolan börjar, träning på kvällen
Ons: Skola och träffa A på kvällen
Tor: Skola och träning
Fre: Skola
Lör: Nollnings final!
Sön: Tvättstugan..

Så, då börjar man alltså få en vardag, kanske får ha en ny punkt med veckans mat också, ikväll blev det pankakor och rivna morötter.
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0