Mycket att ta igen!

Har varit extremt dålig uppdatering här på bloggen i helgen, kanske för att vi har roat oss med annat, vad vet jag? Filmen jag var och såg var bra, men den saknade it, om ni funderade på att gå och se den.

I lördags då, ja det var då jag skulle åka och titta på handbollsproffset som spelade landskap i Märsta, men så klart väljer pendel att strejka denna kväll! Så planerna ändras så jag möter upp T O och N inne i stan, men vi hinner knappt börja sippa på våra drinkar innan vi är på väg till Skeppsholmen för att kasta Frisbee med N S och ? Är där en stund innan vi avslutar kvällen på Medis med dom vi började kvällen med.

Söndag, och Tuvas Födelsedag! Dagen spenderade jag med att åka runt halva stan med att hämta och lämna grejer innan det var dags att åka till Grönan för att träffa födelsedagsbarnet! Men så klart har jag ingen tajming och blir sen, ställer mig där i kön och inser om jag väntar en kvart slipper jag betala det dubbla priset. Sagt och gjort, hittade desutom några att prata med så det var trevligt. Väl inne så var det omöjligt att hitta T så fick se Lady Gaga själv, men bra var hon i alla fall. Sedan begav vi oss mot stan igen och jag T och J hamnade på medis och Ett ställe. Kunde inte stanna så länge men hann bli bjuden på en drink och konversera med vakterna innan jag och J sprang mot tunnelbanan. Fast han inte så långt innan jag stötte på S vilket inte var igår, så böjd honom på avskedsfesten. Hade sen perfekt tajming med tunnelbanan, lycka!

Så, det var helgen i lite korta drag, T har säkert en del att tillägga.
S

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var grymt kul igår, tack för en fin kväll tjejer <3

2009-08-03 @ 19:29:07
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0