Nattbloggning á la T

Jag borde verkligen sova nu eftersom jag har körlektion imorgon klockan tio. Men tror du att jag lägger mig och sussar eller? Nixt, som vanligt gör jag massa annat "viktigt". Nu väntar jag dock på två viktiga samtal, eller i alla fall ett samtal och ett sms. Jag vill veta om du är okej S.

Imorgon ska S åka ner till GBG för inskrivning, hon har inte nämnt så mycket om det så därför tar jag tag i saken och berättar att hon ska skriva in sig i kåren, anmäla att hon vill ha sin plats i klassen, träffa kurskamraterna och ta en öl på kvällskvisten. Visst var det så du sa när vi sågs idag? Dock gillar hon  inte öl men det går nog bra ändå.

Nu fick jag ett sms av henne, tur. Hon är okej men måste sova så att hon är utvilad inför den stora dagen imorgon. Jag ska göra desamma så att jag inte börjar gråta på lektion som jag gjort tidigare. JAG ÄLSKAR ATT KÖRA BIL... NOT.

LOVE
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0