Planer

Suck, hade skrivit en bra bit och så kommer jag åt en knapp så allt raderas. Nä, nu lägger jag bara upp planeringen för helgen och veckan som jag höll på med!

Lör: Bröllop hela dagen! Först till frissan (tror att det blir mitten bilden) sedan ut och hjälpa till innan festen börjar!
Sön: Jobba på solna cupen, och träffa T, vi måste se till att ses en snabbis.
Mån: Körlektion på dagen sedan ladda för tränings match med mitt gamla lag, måste ju träna upp mig inför provträningarna..
Tis: Resa ner till Gbg för inskrivning i skolan och i kåren samt nollnings aktivitet på kvällen, så blir natt ensam på hotell där.
Ons: Resa tillbaka till Sthlm och sedan knatteträning eller träning på kvällen.
Tors: Körlektion planerad, annars kan man få en date med mig!
Fre: Ledig
Lör: Hemmaträningsläger med knattarna, blir det sista med dom..
Sön: Förhoppningsvis går flyttlasset ner till GBG och jag har såklart hunnit packa då..

Så, får vi se hur mycket av detta som kommer att stämma!
over and out
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0