S, imorgon kommer jag!

Jag hittade äntligen min kamera och tyckte såklart att jag var väldigt bra då. Grymt, nu kan jag lägga upp en massa bilder på allt och inget tänkte jag. Hahaha, jo tjena. Är man så dum att man packar enr sladden till datorn får man nästan skratta åt sig själv. Oj, oj. ibland måste man tänka lite innan man kastar ner allt i flyttlådor och skickar till Göteborg. Men imorgon får jag återse mina saker, mycket skönt!

Superkonstigt, jag åt mat för sådär 1½ timma sen ändå börjar jag bli hungrig igen. Mycket märkligt. Får gå upp och ta mig en kopp kaffe och lite bubbelvatten så kanske det lägger sig. Jag hoppas i alla fall.

Ikväll blir det sitta uppe och buda hela natten på resor. auktionen avslutas vid 4 inatt för de resor som går vid 10 imorgonbitti. Ja men va bra, jag som verkligen inte har något alls att göra. Jag kan inte äns läsa en bok eftersom alla är i GBG. Till och med min cykel har farit dit redan. Men jag ska prata med O i telefon i hela natten har jag bestämt, så att jag inte somnar. Miss you boy. Men men, dags för kaffe.

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0