Storstadsflicka

Hem från landet idag, men har legat ute i solen innan jag blev allt för hungrig. Tiden på landet var skön, men jag förstår inte varför alla äckliga insekter ska attackera mig hela tiden. Och dessa myggbett, men slipper ju sånt nu när jag är hemma i staden.
Jag gjorde en investering för göteborg också, eller Snälla mamma köpte mig en regnjacka att ha i Blöteborg, blev en enkel svart, men den är figursydd så man inte ser ut som ett tält!

Nu Sitter jag med Studielånsansöken men har nog knåpat färdigt på den med hjälp av T så klart. Måste också komma på vad jag ska äta till middag och vad som ska hittas på ikväll. En sak är säker, träna ska jag göra, och skriva ut träningsprogramet som jag inte äns har sneglat på... Vad hände med självdiciplinen?

Allt för studen!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0