T is blogging

Nu invigs bloggen på nya datorn eller hur man säger. Har skaffat mig en fräsch laptopinför skolstarten och bloggar härifrån för första gången. Sitter på mitt rum och håller faktiskt på att packa. Har fyllt hela resväskan med vinterkläder (inte konstigt att jag inte har något att ta på mig, jag har ju bara vinter/höstkläder). I alla fall, har fyllt väskan så nu går jag lös på min flyttkartong. Måste köpa fler lådor, var kan man göra de i närheten av Vallentuna tro?

Träffade S för en viktig date idag och vi löste näst intill allt, nu är det bara hyran som måste betalas och sen är det kalas. Mitt rum ser hemskt ut men jag tänker faktiskt inte städa eftersom jag flyttar snart. packar ner allt istället. Haha. Hatar man att städa så gör man.

Halkbana på torsdag och teoriskrivning på fredag. Oj, oj. Nu är körkortet nära. Läskigt nära.


Imorgon ska jag träffa min baby och köra bil på trafikskolan samt plugga teori och packa mera.


Nej, nu ska jag återgå till packandet och sen ska jag laga mat. Familjen måste ju äta.


LOVE
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0