Todeloou!

Nya uppdateringar från GÖTEBORG;

S har det toppen, nu är hon inskriven i kåren (och lite medlemssaker rikare...), tagit sin plats i klassen och kikat lite på sin nya skola. Hon hade träffat en trevlig tjej som hon kunde hänga med vid kåraktiviteter och just för stunden är hon och bekatar sig med kurskamraterna. Känns skönt att hon ändrade sitt jag hatar det här till ett det är toppen. Mycket bra.

Själv har jag nog inte hajjat att vi ska flytta riktigt än, eller alltså, jag vet det ju men jag har svårt att ta in känslan. Men det blir kanon. Planerat färd till GBG är Tisdag för min del. Då är allt med körkortet överstökat (med ett eller utan...) och jag kan lägga 100% fokus på flytten. Bra.

Nu känner jag mig väldigt hungrig och sugen på kaffe. Ska gå upp och se till att potatisen blir mos eftersom jag inte vill ha vanlig kokt poatis. Tjena...hur gott är det på en skala? Neej, skulle inte tro det va. Så mot köket!

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0