Your zoul is beautiful, like you.

Dagar som denna borde inte få finnas i kalendern. Så himla trist dag, tror inte jag varit vaken mer än 7 timmar. Och då absolut inte i följd. Så blir det när man är sjuk. Fast nu känner jag mig bättre, lite klägg i öronen känns det som om jag har och kroppen är lite tung. Annars är jag på rätt sida om hälsolinjen. Tur det för jobb står på planeringen imorgon.

Ååå, jag förtjänar verkligen ett par nya snygga skor. Gärna ett par vackra pumps, ja det är jag helt klart värd. Så sänd ett par till mig världen, som sagt, jag är sjuk och behöver piggas upp!

Jag har alltid sjukt bra tankar och funderingar när jag springer runt på jobbet eller sitter på tåget men så fort jag hamnar framför datorn blir det inte alls lika spännande och fiffigt som jag ka upp det när jag var på väg hem. suck.

Juste, Tessie min sötnos har fixat man in the mirror med perfekt klippning till min mobil så nu blir jag sådär glad i hela kroppen varje gång det ringer. Sen att det oftast är älsklingar som ringer gör ju saken bara bättre.

Dags att stoppa in mina arbetskläder i tvättmaskinen och sedan messa min baby. Lovade att skicka ett sms när jag skulle sova.

S; Ja, var jobbar du på söndag, tänkte jag skulle komma förbi??

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0