Dålig uppdatering men äntligen hemma!

 Sitter nu i Soffan med familjen och har precis ätit en jättegod kladdkaka med pepperkakssmak! Vilket föll mig helt i smaken. Annars i dag har jag varit hemma hos H och pluggat, blir mer av det imorn.. Vilket var temat halvt i lördags, var även hjälp vid julklappsköp då. Och på tal om Julklappar han jag köpa alla mina på en och en halv timme i fredags, det ni!

Men efter det gick det inte som planerat, resan hem tog betydligt längre tid än beräknat, jag som skulle hem till Söveraskningsfest! Men jag kom dit som tur var, vilket var väldigt trevligt ( Och massa krya på dig tankar till E)



Veckans planer:
Mån: Plugga hela dagen, men ett trevligt avbrott för lunch med A & R. Sedan avslutas kvällen med ett yoga pass, vilket inte var igår.
Tis: Plugga och förhoppningsvis bli klar med eländet, samt lunch med Ullis vilket blir uppiggande!
Ons: (förhoppningsvis inte plugg) men i alla fall klä granen och sedan vara hos H på kvällen.
Tor: Julafton! Börjar hos H på morgonen men sedan beger jag mig till pappa för resterande firande (men min h kommer dit sen också!)
Fre: Utgång! Vet inte vart än men planerat är det!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0