En god morgon!

Har precis ätit frukost och ska strax klä på mig för att gå ut och handla julklappar med S. Har nästan alla klara, bara några frågetecken som jag måste lösa.
Sedan blir det avfärd mot STHLM (eller Gnesta) kl 15.05. Så funderar just nu på om jag ska köpa en biljett till det tåget jag tror jag kommer ta eller vänta tills ikväll.. Blir att ringa någon för rådgivning!
Har en del att innan jag lämmnar GBG för det här året, diska, sätta upp en lapp med "ingen rekklam tack! (så jag inte får massa post medan jag är borta) och få ned packningen från sängen i en väska..

Ja, det får räcka för stunden!

 I väntan på en julklapp.. Som så klar inte slår den från underbara soffipropp, men sakanr att inte ha någon stans att skriva allt soma ska göras!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0