För andra gången i mitt liv

Så försov jag mig! Jag blev väckt av en som ringde och då visade klockan visade att jag började för en kvart sen och dagen till äran hade jag redovisning! Så det var bara kasta på sig kläderna och springa till skolan så fort jag kunde. När jag öppnade dörren slogs jag nästan av ett vinterlandskap, i alla fall för att vara i GBG. Det var frost överallt så det såg helt vitt ut, hade njutit av det mer tror jag om jag inte hade varit så stressad.
Jag hann i tid till min redovisning och den gick bra, fick beröm tilloch med. Sedan var jag kvar i skolan till kl 18.00 innan det var dags att gå hem och laga mat..

Dagens GRATTIS! Min storebror som fyller år idag, hurra hurra hurra!


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0