For once in my life

Är just nu i älvsjö och ska strax lägga mig i sängen för ett kortare vännermarathon! Kan det bli bättre, jo med lite vindruvor och choklad så klart. Idag vakande jag upp hos underbara S efter en natt med fix och tjejsnack. Fick skjuts hem för att sedan ta mig in till stan och möta E. Vi strosade runt lite med resta nav sthlms befolkning, och jag tog del av rean genom att köpa en kjol på top shop för bara 150:- så jag var nöjd! Och ett framtida besök började att planeras..

I går då, ja då fick jag se den minsta tjejen jag har sätt på länge, och söt var hon också! Vad hon ska heta är inte riktigt bestämmt än, men det skulle kunna bli Maya vilket jag tycker är väldigt fint!

S

Kommentarer
Postat av: sofia

åh jag vill också ha vänner maraton...

2009-12-31 @ 01:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0