God jul på er alla!

Så, du var julafton över och vi är inne på degardagen, men snart ska vi göra en ansats av att göra något åt det och faktiskt förbereda oss för utgång!
Men själva julafton då, ja den börjades hos H + familjen, jag fick ett par jättemysiga tofflor och underbara hanky pankys av min kära pojkvänn. Sedan tog jag pendeln hem för förberedandet här, syskonen skulle komma till kalle, men när han väl började var det bara jag som satt bänkad. Så smånginom kom resten och vi åt julmat som vanligt. Dock var den ovanligt god, varför vet jag inte, men lika mätt som vanligt blev man.
Sen kom den efterlängtade julklappsöppningen (både syster och bror hade varit och klämt på paketen!) Vilket var väldigt trevligt! Jag fick en ny mobil, mycket efterlängtat, kläder, en väska och lite annat.

Idag gjorde vi ett ärligt försök till motion också, men alla skolor i solna låser in sina badminton raket väl, så blev bara lite basket innan vi gick hem igen och såg ice age 3, vilket inte var så dumt heller!

S
vi har inte alls så många paket..
 Nästan hela familjen


 Doris och lill-doris

 och årets tomte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0