På väg igen

Har tillbringat de senaste dagarna på landet där mitt mobila bredband inte har någon täckning. Så nu har jag åter igen kontakt med omvärlden, men ytterst lite verkar hända på julen rent generellt. De senaste dagarna har jag mest tagit det lugnt och myst på landet. Åkte dit den 26 så hade lite "julafton" då med paket, fick en ny resväska, kalender och parfym, mycket bra saker! Sedan har jag fått övningsköra mycket landsväg också, med haltväglag dessutom, får hoppas att det ger resultat.
Och en visit till landet innebär också en tripp till SIR, där inhandlades ett par nya jeans, en klänning, två linnen och en kofta! Mycket nöjd.

Idag har dock det mesta handlat om tåg, tåget till sthlm blev 1 ½ timme försenat och nu sitter jag på tåget till gävle som blev 25 min sent pga mitt första tåg. Men till det roliga, igår kom nämligen min nya Kusin, en liten tjej, dock har hon inget namn än, vad jag vet i alla fall. Så ska träffa henne nu, och min andra kusin samt faster och farmor!

Och innan jag åkte till landet så var det utgång på juldagen, jag och soffipropp dansade hela natten! Kan inte annat än vara roligt när vi är ute tillsammans, favorit i reprispå nyår?! Så därför blir det en bild från den kvällen idag.

 Puss på er! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0