Trött-tisdag-kväll

Dock passade träningen mig perfekt idag, inga tränare och tvåmål med våra reflexvästar på, mycket skratt blev det i alla fall!
Fivk även höra att E ska styra mot STHLM i jul så jag kommer kanske hem tidigare utan att behöva köpa en ny biljett, vilket vore toppen.
Blev också medbjuden på en torsdagsmiddag med S & M vilket vore mysigt, så ska verkligen se till att plugga ordentligt så jag hinner med det!
Nu ska jag skriva ner några stödord lite snabbtt till vår redovisning imorn, återigen har jag hand om inledning och avslutning, ämnet är om jag inte redan har sagt det: främmande arter i tropikerna.

Sov så gott!
S

När du inte ligger bredvid mig..

Kommentarer
Postat av: sfia

Åh sötnos!

2009-12-02 @ 10:31:55
Postat av: Robyn

Haha, om du sover där är du FÖR SÖT. Sover i såna fall till och med med ett leende på läpparna ;)

2009-12-14 @ 18:09:29
URL: http://08liv24sju.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0