2 juli

Jag har nog blivit beroende av yoghurt. Det är det enda jag är sugen på och därför berstår oftast mina måltider av det. Givietvis är det enbart Arlas laktosfria med smak av passionfruk som tippar min lista och gör så att jag inte lider av näringsbrist (dock undrar jag hur mycket näring det finns i den... )

Sitter just nu i telefonkö till skatteverket, det är 88 före mig i kö men det går hyfsat fort. Oj, nu sa det att det var 73 framför mig. Ja, ni ser. Det rullar på i ett skapligt tempo. Men i alla fall, jag sitter i kön eftersom jag inte fått in mina pengar än från skatteåterbäringen. Suck.

Nej, nu får jag ont i nacken av att trycka telefonen mellan kinden och axeln.

49 före mig nu..

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0