Aprilväder

Ja, fast det är i juli är det aprilväder. Ena stunden regnar det och andra är det sol och jättevarmt. Det är sant. När jag och O skulle gå till affären öppnade jag dörren för att se vad det var för väder. Det var fint så jag tog mina gympaskor..men när jag öppnade dörren 5 minuter senare spöregnade det. Mysko... Nu lagar vi i alla fal mat. Eller ja, han lagar mat. Jag bakar paj. Det är jag bra på. Det sägs så i alla fall. Men det luktar gott från matlagningen så jag hoppas på bra resultat. Är inne på min fjärde kopp kaffe idag och klockan är bara strax innan 5... det är nog inte så bra. Men så blir det ju ibland. Har dock varit dålig på att äta idag. Enbart en rostmacka och lite jordgubbar. Det är inte bra, jag vet.

S, jag saknar dig så himla mycket. Vill ligga och prata med dig i timmar om allt och inget, livet och döden. Yeah, you know. Thanks babe, you make me my world.

Love
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0