Bloggning från Stockholm

Fortfarande dålig uppdatering. Ledsen för det. Men när det är sommar och man inte sitter regelbundet vid datorn blir det svårare att ha en bloggrutin. Trist, men sant. Nu sitter jag vid S's dator medan hon sover i soffan. Plutt-Fian har ju jetlag eller vad det nu heter och pga den stora tidsskillnaden har hon dygnat och haft sig. Stackare... men mig gör det inget. Jag förstår och roar mig med datorn så hon får vara i fred. Sötnöten då.

Bokade halkbanan i natt och vi tror nog att vi funnit vår lägenhet. Hoppas vi kan åka och titta på den på tisdag, vore lovely. Solen har kommit fram och jag börjar bli lite trött. Ska sova hos O i helgen tror jag. Han lovade att ringa när han slutar jobbet. Lycko mig som en ledig idag men sen är det inte helg förän på tisdag. Jobbar 18-01.30 imorgon. Kom till TGI Fridays och hälsa på vettja, festa lite nu när det varit löning, Party, party.

Fick se S's shoppingfynd och oj oj oj, tänk att de kommer finnas i min lägenhet om bara någon månad. Love.


Snart blir jag sambo i GBG.


/T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0