Bränd

Det är jag nu, höll på och lagade en god middag tillsammans med h och när canelonin äntligen var klar och bara skulle tas ut ur ugnen lyckades jag bränna mig! suck,  har haft is på i 100år och nu  är det mest rött så det blir väl bra.. Det som är irriterande är att jag verkligen tänkte innan att jag inte skulle bränna mig, och vad händer då..
Tidigare idag befann jag mig på landet innan jag körde till E-tuna och vi tog t¨get hem, för kl 2 hade jag körlektion som gick helt okej. Efter det hann jag träffa U en snabbis innan hon var iväg mot tester, men fick höra ett och annat!

Tänkte också dela med mig av veckans planering, men måndag kan jag ju hoppa över nu.
Tis: Körlektion 8-9 hem och väcka H och sedan mot centralen och tåget ner till gbg med T. Väl på centralen träffar vi A som guidar oss till lägenheten. sedan är det raka vägen hem
Ons: Gillinge i gryningen med E, whish me luck! Sedan hem och vila lite och träna innan jag ska på ut och äta middag med S, it's a date (har du aldrig sett ett lamm bada?)
Tors: Lunch med R H och A?  Sedan bör jag väl träna här också..
Fre: Ev bio med H, om det finns något vettigt att se..
Lör: Se handbollsproffset spela landskamp, någon som vill göra mig sällskap?
Sön: Hipp hipp hurra föör det är Tuvas födelsedag!

Allt för denna gång, vi hörs imorn!
Sov gott
s


Kommentarer
Postat av: Robyn

JA, du ska iaf luncha med mig och H! Amanda kanske kommer, hon var lite osäker, men VI är bokade, och ja, jag ska nog kunna övertala amanda! =D

2009-07-28 @ 10:46:37
Postat av: sofia

SÄLLAN HOSTAR HACKSPÄTTEN!

2009-07-28 @ 23:32:28
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0