Cirkulationsdagar, hejja!

Jag kommer, helt allvarligt, att dö innan den här veckan är över. Tro mig, det är illa. Jag vaknar runt 12, har 3 timmar på mig att göra mig klar inför jobbet, samt tvätta, vattna, städa, söka lägenheter och göra andra diverse hushållssysslor. Därefter bär det iväg till jobbet, jag jobbar från 16.45-23.00 och efter de tar jag mig hem vilket tar tid. Jag är hemma runt 1. Och eftersom jag fortfarande är i varv sen jobbet har jag svårt att sova vilket leder till att jag inte somnar in förän... 3?

Och så håller det på, inget liv alls. Men ikväll ska Tessie komma till jobbet och ta en drink med mig. Eftersom jag börjar 18 imorogn (slutar 01.30...) har jag några timmar tillgodo denna natt. Dock ska vi inte bli långrandiga. Mysa med varsin drink och lyssna på musik. Love it.


Dags att åka,
T


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Haha :D ~ Jo det kan man allt undra :D ~

2009-07-17 @ 22:55:58
URL: http://mauchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0