En gång till

Hade precis börjat skriva ett inlägg och så försvann allt, vet inte om datorn krånglar eller om det är hemsidan för jag kan just nu inte infoga bilder, länkar, ha fet, kursiv eller understruken stil, men vad spelar det för roll, jag kan ju skriva! Ska strax ringa kära kusinvitamin och prata länge, båda är ju ensama för stunden så det passar utmärkt med ett långt samtal. Kom hem idag från värmland där vädret har varit sådär men sällskapet har varit toppen! Har badat, paddlat kanot,spelat äventyrs-mingolf, spelat sällskapsspel mm. Något som är roligt är att jag har förbättrat mitt teckenspråk betydligt vilket jag känner mig ganska nöjd med. Nu så är dettvå dagar kvar tills jag flyttar in hos T, vilket tyvärr blir kortare än tänkt men vi får utnyttja tiden dubbelt så bra! För på tisdag åker jag till USA, vilket ska bli otroligt roligt, LA och san fransico. Då ska jag shoppa, för pengarna jag inte har, men men.. Nä, allt för denna gång! Saga

Kommentarer
Postat av: linda

Jag skulle bli jätteglad om du kunde gå in och rösta på mig på julias blogg, jag är nummer 4:)



http://juliaee.blogg.se/2009/july/final-i-veckans-blogg-v-27-1.html



tack på förhand!

2009-07-08 @ 23:36:54
URL: http://lindaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0