Hej hej hej!

Hej va' det går just nu. Tror att jag och S har lyckats få tag på en lägenhet (tack vare kontakter...) vilket känns kalasbra. Var helt galet på jobbet idag, diskmaskinen strejkade vilket ledde till KAOS. Jag har fått låna ett datorspel av A som ska hjälpa mig ta det här sablans körkortet och hitills har jag tagit mig igenom alla trafikmärken med skapliga resultat. Nu är jag ledig i två dagar, mycket skönt. Ska träffa lite vänner och sola (snälla...lite sol när jag är ledig är väl inte för mycket begärt) samt spela trafikspelet. Har ett konstigt tryck över bröstet nu... undrar om det är för att jag spände mig så när jag gjorde trafiktesten. Måste nog dricka lite saft. Imorgon ska jag och Lollo springa, boka halkbana och fika, underbart. Sedan blir det fredag och jag vill hinna träffa både Anna och Tessie. Kanske kan slå ihop till en mysig filmkväll?


Studenten, sommar, Göteborg.

Nej nu ska jag nog ta mig ner till källaren och se på twilight med mor och siz. Blir tredje gången på tre veckor. Läskig rutin men ack va vacker filmen är.



Take care sweeties
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0